شرکت فولاد ثامن پایتخت

تولید کننده میلگرد و مقاطع فولادی

توری مش میلگرد 8 آجدار با چشمه 15

توری مش میلگرد 8 آجدار با چشمه 15

تماس بگیرید

یکی از محصولات پر کاربرد و مهم در صنعت ساخت و ساز توری مش میلگرد 8 آجدار با چشمه 15*15 است. این محصول معمولاً با نام توری جوشی هم شناخته می‌شود. توری مش میلگرد، عمدتاً از میلگردهای فولادی یا فلزی با استحکام بالا ساخته می‌شود. این میلگردها به شکل خطوط متقاطع به یکدیگر جوش داده می‌شوند تا یک سطح مش تشکیل دهند و برای استفاده در انواع پروژه های ساختمانی، به ویژه به عنوان آرماتور در بتن‌کاری، مناسب است. ابعاد و اندازه‌های مختلف توری مش به منظور تأمین نیازهای مختلف ساختمانی موجود است. استفاده از این توری مش در ساختمان‌ها به عنوان یک ابزار پایه‌ای برای تقویت و استحکام بخش‌های مختلف سازه‌ها، نشانگر اهمیت این محصول در صنعت ساخت و ساز است.

مشخصات توری مش میلگرد آجدار 8 با چشمه 15*15

یک محصول پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز توری مش میلگرد 8 آجدار با چشمه 15 است. سایز میلگرد 8 میلیمتر، طول شاخه 12 متر با ابعاد 2*6 متر است. ابعاد چشمه های این میلگرد مربعی و 15*15 سانتیمتر است. این توری مش عمدتاً برای کاربردهای مختلف در صنعت ساختمانی، به ویژه در بتون‌کاری داخلی و استفاده در کف‌ها به کار می‌رود.

این مش در انواع سازه‌هایی مانند سقف‌های کامپوزیتی، دیوارها و قطعات پیش ساخته کامپوزیت، کف سالن‌ها و انبارها، ساخت اتوبان‌ها، فرودگاه‌ها، پل‌ها و سدها، پایه‌ها و فونداسیون‌های بتنی، تونل‌سازی، حصارکشی و سازه‌های بتنی دیگر استفاده می‌شود. مزایای این توری مش شامل اقتصادی بودن نسبت به روش‌های دیگر، سرعت بالا در عملیات جایگذاری و صرفه‌جویی در زمان، مقاومت بالا به دلیل منظم بودن و جوش و سهولت در حمل و نقل است.

قیمت مش فولادی 8 با چشمه 15

برای اطلاعات دقیق‌تر و مشاوره در خصوص قیمت مش فولادی میلگرد8 با چشمه 15، بهتر است با فروشندگان فولاد ثامن استیل تماس بگیرید.

خرید مش 8 با چشمه 15 از ثامن استیل

اگر قصد خرید این توری مش با کیفیت بالا را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از محصولات شرکت معتبر فولاد ثامن پایتخت استفاده کنید. با انتخاب محصولات ثامن استیل، می‌توانید از کیفیت و مقاومت بالای توری مش مطمئن شوید.

 

سوالات متداول

میلگرد 8 آجدار با چشمه 15 چیست؟

این میلگرد یک محصول فولادی است که از تنیده شدن میلگردهای 8 میلی‌متری به هم ساخته می‌شود. این توری مش 8 میلیمتر با ابعاد چشمه 15 سانتیمتر  است. چشمه‌های این توری به صورت مربعی و با اندازه 15 در 15 سانتی‌متر هستند.

کاربردهای مش 8 با چشمه 15*15 چیست؟

این توری عمدتاً در پروژه‌های ساختمانی و کف‌سازی در داخل بتن، در سقف‌های کامپوزیتی، دیوارها و قطعات پیش‌ساخته و … استفاده می شود.

چگونه می‌توان توری مش میلگرد 8 آجدار با چشمه 15 را از ثامن استیل خریداری کرد؟

برای خرید ، می‌توانید با کارشناسان فروش فولاد ثامن پایتخت تماس بگیرید. آن‌ها اطلاعات لازم درباره قیمت، نحوه خرید و ارسال محصول را در اختیار شما قرار می‌دهند.