شرکت فولاد ثامن پایتخت
تولید کننده میلگرد و مقاطع فولادی

واحد بازرگانی

فولاد ثامن

توری مش میلگرد 10 آجدار با چشمه 15

توری مش میلگرد 10 آجدار با چشمه 15

تماس بگیرید

یکی از محصولات پرکاربرد و پرفروش در صنعت ساخت‌وساز، توری مش میلگرد 10 آجدار با چشمه 15 است. این محصول از طریق تنیده شدن میلگردهای آجدار به هم ساخته می‌شود و به دلیل کاربرد گسترده آن در انواع پروژه‌های ساختمانی و عمرانی محبوبیت زیادی دارد. در بازار خرید و فروش، این محصول با نام توری جوشی نیز شناخته می‌شود. توری جوشی عمدتاً از میلگرد ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر فشار و وزن دارد. توری مش میلگرد به عنوان یک ساختار تقویتی در بتن و همچنین در پروژه‌های دیگر مانند راه‌سازی، سدسازی و تونل‌سازی استفاده می‌شود. این توری‌ها به شکل‌ها و اندازه‌های متنوع تولید می‌شود تا نیازهای مختلف پروژه‌های ساختمانی را برآورده کنند.

مشخصات توری مش میلگرد آجدار 10 با چشمه 15*15

توری مش میلگرد 10 آجدار چشمه 15 یکی از محصولات با دوام و کیفیت بالا در صنعت ساخت‌وساز است و مقاومت زیادی در برابر فشار دارد. توری مش فولادی از میلگرد ساخته شده و به دلیل استحکام و مقاومت بالا در پروژه‌های ساختمانی و عمرانی کاربرد فراوانی دارد. توری مش میلگرد 10 آجدار با چشمه 15 به‌ویژه برای استفاده در داخل بتن و کف‌سازی طراحی شده است.

ابعاد توری مش میلگرد 2*6 متر، طول شاخه 12 متر، اندازه چشمه‌ها به شکل مربع و 15*15 سانتی‌متر است. قطر مفتول‌های مورد استفاده در این توری به صورت آجدار تولید می‌شوند. این توری‌ها در سقف‌های کامپوزیتی، دیوارها و قطعات پیش‌ساخته کامپوزیت، کف سالن‌ها و انبارها، ساخت اتوبان‌ها، فرودگاه‌ها، پل‌ها، پی و فونداسیون‌های بتنی، تونل‌سازی، حصارکشی و انواع سازه‌های بتنی استفاده می‌شود.

قیمت مش فولادی 10 با چشمه 15

شما می‌توانید مشخصات و قیمت توری مش 10 با چشمه 15 را در فروشگاه اینترنتی فولاد ثامن پایتخت مشاهده کرده و ثبت سفارش کنید. این فروشگاه تمامی اطلاعات مورد نیاز درباره این محصول را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با اطمینان، خرید خود را انجام دهید.

خرید مش 10 با چشمه 15 از ثامن استیل

اگر قصد خرید مش 10 با چشمه 15*15 با کیفیت بالا را دارید، می‌توانید از شرکت ثامن استیل خرید نمایید. برای اطلاعات بیشتر و خرید، به شرکت ثامن پایتخت مراجعه کنید.